• Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

    Get Adobe Flash player

reciclare telefoane mobile

RECICLAREA TELEFOANELOR MOBILE

ISTORIC

In 1984, primul telefon mobil aparut pe piata - oricum o raritate la acel moment - era o adevarata „caramida“. Acum, dupa ce miliarde de dolari au fost investiti in cercetare, telefonul mobil a ajuns la dimensiuni foarte mici si la performante incredibile. „Caramida“ - stramosul actualelor telefoane mobile, cantarea aproximativ jumatate de kilogram si oferea doar o jumatate de ora de convorbiri. In 1996 a aparut primul telefon mobil cu clapeta, inspirat din terminalele folosite in filmul Star Trek.

DE CE AR TREBUI SA RECICLAM
TELEFOANELE MOBILE?

  • Reducem poluarea. Plasticul si metalele din componenta telefoanelor sunt inofensive cand telefonul este in functiune, dar, daca nu sunt procesate corect dupa iesirea lui din uz, pot fi foarte periculoase pentru mediu si pentru sanatatea noastra.
  • Ajutam si alti oameni sa aiba acces la un telefon. In Africa se estimeaza ca 80% din populatie are acces la zone cu semnal pentru telecomunicatii, dar numai 10% din populatie isi permite sa cumpere un telefon. Telefoanele vechi, reparate, sunt revandute la preturi mult mai mici si astfel mai multi oameni isi pot permite sa le cumpere.

1

Cauta un telefon mobil vechi, pe care il ai acasa si nu iti mai este util. Acesta poate fi in stare de functionare sau nu, cu sau fara acumulator, cu sau fara accesorii (incarcator, handsfree, cablu de date etc).

2

Scoate cartela SIM din telefon si pastreaz-o. Transfera informatiile personale (numere de telefon, numele prietenilor, fotografii etc.) din telefon pe un alt suport (card SIM, computer) si apoi sterge-le din telefonul pe care vrei sa il reciclezi.

3

Du acest telefon la magazinele care comercializeaza telefoane mobile si care le colecteaza pe cele vechi.
Asta e tot!

Reciclarea telefoanelor mobile elimina materialele periculoase din deseuri si faciliteaza recuperarea de resurse.

web design e-afacere

© PRAIS Corporate Communications, 2009